Top

Děkuji nechci aneb v Sephoře už si nekoupím nikdy nic

V parfumerii Sephora jsem spokojeně nakupovala dlouhá léta, odhaduji, že dobrých 13 let minimálně. Jiné parfumerie jsem v obchodních centrech přecházela zcela bez povšimnutí. První návštěvou jsem parfumerie Douglas a Marionnaud poctila zhruba 3 roky zpátky a nakupuji v nich sporadicky, takže se právem považuji za věrnou a stálou zákaznici Sephory.

 

Sled událostí za poslední rok a včerejší poslední kapka mi na přehodnocení situace stačí. Proto jsem se rozhodla parfumerii Sephora nadále nepodporovat a více tam nenakupovat. Věřte mi, že si pro tu kosmetiku raději zaletím na otočku do Londýna. Sephora prostě NIKDY VÍCE. V článku se s Vámi podělím o mé špatné zkušenosti a můj názor na poskytované služby, které Vám nyní mohu porovnat s americkou Sephorou, abyste věděly, o co vlastně přicházíte. Mám totiž dojem, že jsme pro společnost Sephora výchoďnáci, kteří můžou maximálně držet hubu a krok a být bezmezně a nekriticky vděčni za to, že si Sephora dala tu námahu a milostivě zde otevřela obchody …

 

Slevy

SMS zpráva se slevičkou na 20%, která je členům klubu Sephora běžně rozesílaná v inervalu 2-3 měsíce, se vždy vztahovala na celý sortiment. Netvrdím, že tomu tak bylo vždycky, jen si nevybavuji dobu, kdyby tomu tak nebylo. V mém lednovém wishlistu na rok 2017, který jsem věnovala očním stínům a paletkám, jsem měla zařazenou paletku Kat Von D’s Shade + Light Contour Palette, kterou jsem si chtěla objednat z USA. Před týdnem uvedla Sephora tuto značku na náš trh, tak jsem si řekla, že si paletku prostě koupím tady a netrpělivě čekala na onu slevičku.

 

V pondělí jsem se dokonce poptala kamarádek, jestli slevičku zrovna nemají. Nikdo ji neměl, tak jsem si řekla, že si na slevu prostě počkám a dnes ráno mi psala teta, že ji slevová SMSka právě dorazila a než jsem se vypravila z domova, tak mi SMSka dorazila také a hned jsem si to namířila směr Sephora, kde jsem si paletku chtěla koupit. Měla  jsem takovou radost, že jsem tu SMS ani nečetla, zasvítila mi očíčka jen co jsem si přečetla 20%. Měla jsem na spěch a neměla jsem čas na slečnu, která mi značku KVD chtěla představit, jen jsem popadla paletku a zamířila si to k pokladně, kde jsem ukázala slevu. Paní za pokladnou se omluvila, že se musí na něco zeptat kolegyně. To už jsem se měla na pozoru a bylo mi divné, kde by mohl být problém. Když se paní vrátila, tak se mi omluvila s tím, že se na tuto značku sleva nevztahuje. Tak jsem paní poděkovala a paletku jim tam nechala se slovy, že si ji v tom případě raději koupím v USA.

 

Na exkluzivní značky se z čista jasna klasická slevička ve výši 20% přestala vztahovat. Ani Vás to nenechalo v klidu a na Facebookové stránce jste se začaly pídit po důvodech, na které Sephora neodpovídá veřejně, pouze prostřednictvím soukromých zpráv. Jedna ze zákaznic se o znění odpovědi podělila s ostatními: “Systém slev byl před časem změněn na základě globálního rozhodnutí. Exkluzivní značky byly ze slev vyjmuty kvůli jejich podpoře na našem trhu”. Já tedy nevím, kdy se podpora prodeje zvyšuje tímto způsobem, ale uznávám, že vymyslet tenhle blábol vyžadovalo notnou dávku fantazie a podle odpovědi usuzuji, že na mou nejoblíbenější akci 2+1 zdarma na exkluzivní produkty můžeme od teď také zapomenout …

 

Změna slev je jen obyčejná chamtivost a testováním toho, co zákazník vydrží a co si nechá líbit. Chcete zpátky své oblíbené slevové akce? Je to jednoduché, prostě v Sephoře okamžitě přestaňte nakupovat. Až se při výrazném poklesu tržeb chytí hamižníci za rypák, tak se slevičky hodně rychle vrátí ... a že si platíme za skvělé služby, které Sephora nabízí? Dovolte mi se zasmát a čtěte dál!

 

Kolikrát se na Facebookové stránce Sephory objevil příspěvek o slevě na celý sortiment pro daný den, která měla platit ve všech pobočkách. Tak jsem na základě příspěvku vyrazila na nákup a u pokladny se vždy opakoval ten samý scénář. Žádná sleva mi započítána nebyla. Na slevu jsem musela paní upozornit a dostalo se mi odpovědi, že o žádných slevách nic neví a po vyptávání u kolegů o nich údajně nevěděl ani nikdo jiný z personálu. Musela jsem tedy vytáhnout mobilní telefon a příspěvek jim ukázat.

 

Po sáhodlouhém dohadování jsem tedy slevu obdržela, ale ty nervy. Jedna paní se dokonce podivovala a ušklíbala, že se domáhám nějaké slevy kvůli pár korunám. Tak za prvé jde o princip a za druhé to pro mě pár korun není. Za každých utracených 5 tisíc si totiž můžu vybrat zajímavý produkt zdarma! Kolik z Vás má ale náladu se při nakupování s někým věčně dohadovat? Většina z Vás nad tím bohužel mávne rukou a to je škoda.

 

Ceny

Další věc, která mne na Sephoře pobuřuje jsou neadekvátní ceny, které se týkají především korejské kosmetiky. Pokud si zboží objednáte na Ebay přímo z Koreje, tak pořídíte většinu produktů o 60% levněji. Poštovné je zdarma a při platbě prostřednictvím Paypal máte objednávku pojištěnou. V případě, že by zásilka nedorazila nebo dorazila poškozená, Vám Paypal vrátí peníze. Pokud se podíváte na oblíbené plátýnkové masky TonyMoly, tak je situace ještě více pobuřující. Sephora prodává jednu masku za úctyhodných 120,- Kč a na Ebay si můžete sadu 7 masek objednat za 180,- Kč!!!

 

Pokud srovnáte například ceny luxusní péče o pleť, tak Vás v USA vyjde levněji o stovky korun a někdy skoro o polovic!!! Namátkově uvedu pár příkladů, zbytek si můžete porovnat samy podle zájmu o konkrétní produkty – nemá smysl srovnávat půlku nabídky:

 

ProduktSephora ČRSephora USA
Estée Lauder – Vyhlazující sérum Idealist 30 ml1.890,- Kč1.276,- Kč (58 USD)
Estée Lauder – Resilience Lift krém na krk a dekolt pro suchou pleť 50 ml3.050,- Kč1.870,- Kč (85 USD)
Lancome – Advanced Génifique Sensitive 20 ml2.260,- Kč1.716,- Kč (78 USD)
Lancome – Visionnaire Creme denní krém 50 ml2.460,- Kč1.914,- Kč (87 USD)
 

Platíme nehorázně vyšší ceny za nesrovnatelně horší služby!!! Nestoudnost a nestydatost.

 

Vrácení zboží
Další věc, přes kterou se nemohu přenést, je skutečnost, že zákazníci americké Sephory mají možnost zakoupené produkty vrátit bez udání důvodu. Tato možnost se netýká pouze nového a nerozbaleného zboží, ale i otevřených, vyzkoušených a lehce používaných produktů!!!

 

Pokud si v USA pořídíte paletku očních stínů a po první aplikaci zjistíte, že stíny strašně práší, mají slabou pigmentaci, nemají žádnou výdrž a slévají se v záhybu oka nebo pokud Vám matná rtěnka sleze po prvním napití, tak si nemusíte rvát vlasy a takový produkt prostě a jednoduše vrátíte. Když si v USA koupíte krém na oči a po aplikaci Vás z něj začnou štípat a slzet oči, tak ho můžete opět zcela bez obav vrátit. Mě se tohle překvapivě stalo u očního krému značky Estée Lauder a měla jsem dvě možnosti – buď ho vyhodit nebo ho věnovat někomu z okolí. V USA máte při nakupování garanci spokojenosti. My nemáme zhola nic.

 

Teda abych byla přesnější, my máme možnost si v obchodě na ruce vyzkoušet nějaký produkt v péči o pleť. Pokud si produkt nechcete vyzkoušet pouze na ruce, ale na obličeji, máte možnost požádat některou z asistentek o vzoreček domů. Problém je ale ten, že Vám vzoreček odeberou z testeru na prodejně, které bývají staré, plné bakterií a kdo ví čeho, protože do nich plno lidí šmatá. Já to považuji za nehygienické a nepřijatelné. Fujky.

 

Reklamace

Celá léta jsem v Sephoře nakupovala bez problémů a nikdy jsem neměla důvod zakoupené zboží reklamovat. S problémem jsem se setkala až před rokem, kdy jsem si na Smíchovské pobočce kupovala 3 paletky očních stínů od Urban Decay. Jaké bylo mé překvapení, kdy jsem paletky vyndala a zjistila, že jedna z paletek byla na férovku rozbalená (ochranná samolepka byla stržena a tím se poškodila krabička) a obal paletky byl celý ochmataný od mastných otisků prstů. Vyndala jsem druhou paletku, jejíž obal vypadal neporušeně, ale po rozbalení byl v paletce na jednom ze stínů zcela jasný a zřetelný otisk prstu a třetí paletka měla v jednom stínu nevzhlednou rýhu. Koukala jsem na to jako opařená, ale řekla jsem si, tak stane se, prostě se cestou domů stavím na Zličíně a nechám si ty dvě paletky vyměnit. Bláhově jsem si myslela, že pokud nejsem se zakoupeným výrobkem spokojená, tak mi ho ihned vymění za jiný, no spletla jsem se.

 

Paní v prodejně byla velmi neochotná a protivná a ptala se mě, proč u nich reklamuji zboží zakoupené na jiné prodejně – no protože jsem se nechtěla vracet zpátky na Smíchov, když mám Zličín při cestě domů. Paní dělala drahoty a zdráhala se paletky vyměnit s tím, že jí přijdou v pořádku a žádné nedostatky, rýhy ani otisky prstu nevidí. V tom případě nevím, proč by měl být problém vytáhnout mi z regálu jinou paletku a vyměnit ji, že? No musela jsem vyplnit reklamační formulář s tím, že mají na vyřízení 30 dnů, celá reklamace mi zabrala 30 nebo 40 minut a nevím, jestli by mi paletky vůbec vyměnili, kdybych ještě neposlala stížnost na zákaznické centrum. Takové jednání se mi opravdu nelíbí.

 

A teď si vemte, že takovou olezlou paletku koupíte někomu jako dárek. Hanba by mě fackovala a až do této příhody by mě ani nenapadlo zakoupené produkty rozbalovat a kontrolovat … 

 

Vzorečky

Já nevím, jestli se nějakým způsobem změnila vzorečková politika, ale dříve jsem i k menšímu nákupu dostala VŽDY vzoreček zdarma. V poslední době už jsem k nákupu zpravidla nedostala vůbec nic a k mému překvapení se nejednalo o nákupy drobností, ale o nákupy v částkách 3-5 tisíc korun. S kamarádkou jsem se o vzorečkách k nákupu bavila a říkala, že ona je k velkým nákupům také nedostává.

 

Když mi třeba přišel katalog Sephora se vzorečkem séra Énergie De Vie od Lancôme, tak jsem si ho hned po vyzkoušení běžela koupit, ale teď už si nové produkty nevyzkouším a jak jsem se zmínila výše, klasické testery na prodejně považuji za fujtajbl.

 

Líčení

Na prodejnách se můžete nechat zdarma nalíčit a o této službě jsem jako pravidelná zákaznice neměla ani ponětí a dozvěděla jsem se o ni zcela náhodou na stránkách, až když jsem potřebovala profesionálně nalíčit. O možnosti líčení zdarma se totiž nikde nemluví a nikdo mi to nikdy nenabídl a to jsem se mohla nechat slavnostě nalíčit skoro při každém nákupu a nemusela jsem si kupovat produkty bez vyzkoušení.

 

Flash líčení v délce 15 minut je pro všechny zdarma – já jsem byla překvapená jen když mi asistentka nabídla, že mě make-upem nalíčí, abych viděla, jak mi bude sedět. Denní líčení v délce 30 minut a ceně 600,- Kč máte zdarma při nákupu produktů nad 1.200,- Kč. Večerní líčení v délce 45 minut a ceně 800,- Kč máte zdarma při nákupu nad 1.600,- Kč. Slavnostní líčení v délce 60 minut a ceně 1.000,- Kč máte zdarma k nákupu nad 2.000,- Kč.

 

Nyní bych Vás chtěla upozornit na dost zásadní hygienický problém, který se netýká pouze líčení v Sephoře, ale i líčení v jiných parfumeriích a buticích. Dříve jsem se hojně účastnila tzv. VIP dnů s různými značkami, kde Vám vizážistky doporučí líčidla, která se k Vám hodí a co víc, ještě Vás s nimi nalíčí, abyste mohly zhodnotit, jak Vám vybrané barvičky sluší a uskutečnit informovaný nákup, kterého doma nebudete litovat.

 

Problém s těmito akcemi a líčením v obchodech je ten, že ne vždy se jedná o vizážistku dané značky, která si s sebou přinese vlastní líčidla, která používá pouze ona a při jejichž používání dodržuje hygienické zásady. Zpravidla Vás nalíčí produkty – testery, které se nachází na prodejně a které ochmatal každý, kdo prošel okolo. Největší problém pak nastává třeba u lesků na rty nebo tekutých rtěnek s aplikátory. Plno zákaznic si testery zkouší na rtech a použijí k tomu přímo aplikátor, kvůli tomu dojde ke kontaminaci celého produktu a mohou se v něm začít rozmnožovat bakterie a kdo ví co ještě.

 

Která z Vás by si olezlý tester zkoušela na puse??? Já tedy ne, považuji to za nechutné, ale neuvědomila jsem si, že mi v rámci líčení na prodejně dávají na pusu to samé! Došlo mi to až po shlédnutí videa od Myry Chaudhary, která upozorňuje na skutečnost, jak si některé evidentně nemocné zákaznice třeba olíznou rty, na které si potom napatlají aplikátorem přípravky a kontaminovaný aplikátor poté zasunou zpátky do lahvičky a infikují tím celý produkt. A co třeba řasenka? Daly byste si tak blízko k očím kdo ví jak starý a olezlý přípravek a riskovaly nějaký zánět nebo infekci??? Já říkám nikdy více.

 

Jednorázové tyčinky na testování tekutých rtěnek a lesků jsem viděla pouze v Nyxu, ale ne všechny zákaznice je použijí … V Sephoře mají na pár místech jednorázové špachtličky na krémy, ale opět ne každá zákaznice je použije a já sama jsem si jich všimla teprve dva roky zpátky.

 

Nabídka

Momentálně mám možnost nakupovat kosmetiku v USA a první várka mi dorazí přesně za měsíc, takže se můžete těšit na desítky recenzí populárních produktů, které jsou u nás neprodejné. Většina našich blogerek recenze na takové produkty nepíše a já si myslím, že je to velká škoda. V zahraničí je totiž tak velká nabídka skvělých a nám neznámých produktů, které by měl někdo otestovat a představit Vám je, abyste si mohly ze zahraničí objednat opravdu jen to, co za to skutečně stojí a co budete milovat a opatrovat 

 

Nemusíte se obávat, většinu produktů si budete moci objednat z UK s poštovným zdarma a bez celních poplatků nebo přímo od výrobců. Pro představu se můžete těšit na nejpopulárnější produkty značek Bite Beauty, Boscia, Burberry, Buxom, Ciaté, Cinema Secrets, Cover FX, Farmacy, First Aid Beauty, Fresh, Hourglass, Marc Jacobs Beauty, MILK MAKEUP, Morphe, Natasha Denona, OLEHENRIKSEN, Perricone MD, philosophy, Pretty Vulgar, rms beauty, stila, surrat beauty, tarte, Tatcha a Touch in Sol. Pokud Vás luxusní značky nelákají, tak nemusíte smutnit, podíváme se na zoubek i korejské kosmetice, na jejíž nakupování se zaměřím příští rok.

 

Pokud se podívám na nabídku americké Sephory, tak je to nebe a dudy a z naší nabídky už si skoro nic nevyberu, protože jsem se zkrátka a prostě zmlsala. U nás je nabídka malá a ničím mne nezaujme, ničím mne nenadchne, moc revolučních produktů tu bohužel nenajdete. Chápu, že v USA je několikanásobně větší trh, ale vadí mi, že se sem nedováží ani plno věcí a odstínů od značek, které se zde prodávají.

 

Co mi vadí ještě více je nedostupnost balíčků, tvz. Sephora Favorites. Před Vánoci se tu sice objeví pár sad s miniaturami produktů od jedné značky, ale to není to oč tu běží. Balíčky Sephora Favorites se běžně skládají z několika produktů plné velikosti i hromady miniatur různých značek na dané téma a pravidelně se obměňují. Takové suprovní balíčky bych uvítala nejen já jako blogerka, která si neustále pořizuje novou a novou kosmetiku a logicky není v mých silách vše spotřebovat. Jsem si jistá, že takové balíčky byste ocenily také jako jedinečnou možnost vyzkoušet si plno produktů luxusních značek, ze kterých si poté vyberete pár nejlepších kousků, které si zakoupíte v plné velikosti, protože budete vědět, že za to opravdu stojí. A navíc je cena za tyto balíčky opravdu velmi příznivá a výhodná.

 

Zdroj: sephora.com

 

Subscription Box

V USA máte možnost přihlásit se k odebírání boxíku, který budete dostávat každý měsíc a který obsahuje 5 vzorečků produktů v deluxe velikosti a to za pouhých 10 USD s poštovným zdarma. Navíc můžete každý měsíc přinést na pobočku kartičku z boxíku a proměnit ji v 50 Beauty Insider bodů, jejichž účel vysvětluji níže.

Zdroj: sephora.com

 

Bonusy a odměny

Americká Sephora svým zákaznicím nabízí spoustu odměn a to podle výše útraty za kalendářní rok. Pokud jste závislák na make-upu jako já, tak speciální výhody určitě oceníte a směšná sleva ve výši 10% za každých utracených 7 tisíc Vás prostě nevytrhne, obzvlášť když Vám pravidelně chodila sleva ve výši 20% …

 

V americké Sephoře získáváte za každý nákup body, za které si poté můžete vybrat odměny v tzv. Rewards Bazaaru. Mezi odměny patří různé miniatury produktů, které se často obměňují, aby si vybral každý. Pro představu uvádím aktuální přehled odměň a tuším, že 1 utracený dolar = 1 bod.

 

Odměny 100 bodů

Zdroj: sephora.com

 

Odměny 250 bodů

Zdroj: sephora.com

 

Odměny 500 bodů

Zdroj: sephora.com

 

Příjemné odměny za věrnost, ne? Mezi bonusy naleznete i odměny za 15.000 bodů, takže si na své přijde opravdu každý Mám pocit, že na členy VIB rouge čekají ještě speciální slevy a mají přístup k nákupu exkluzivních produktů. Teď si nejsem úplně jistá, jestli to tak funguje i u Sephory, ale třeba na Ultě mají vážené zákaznice přístup k přednostnímu nákupu produktů ještě předtím než dorazí na pulty obchodů.

 

Kódy

Co se americké Sephory týče, tak můžete na internetu nalézt mnoho zajímavých promo nabídek, které při objednávce zadáte prostřednictvím speciálního kódu. Mezi nabídky většinou patří výběr cestovní verze produktů nebo dárkové předměty především k zakoupeným vůním.

 

Dárky k narozeninám

U nás jsem o nějakých narozeninových dárcích nebo čemsi slyšela, ale bohužel jsem k narozeninám nikdy nic nedostala a nepřišla mi ani sleva. V USA si k narozeninám můžete vybrat nějaký hezký dárek a to je milé, ne? Pro ilustraci uvádím aktuální výběr dárků platných pro měsíc říjen.

 

Zdroj: sephora.com

 
Zlevněné zboží

Čas od času probíhají v české Sephoře větší slevové akce na konkrétní zboží, jako například povánoční výprodej, kdy můžete některé produkty pořídit se slevou 45% i více. O několik takových akcí jsem měla zájem a tak Vám mohu vysvělit, jak vlastně probíhají. Do Sephory přicházím hned první den akce ráno po otevření a inzerované produkty nebývají v obchodě k nalezení. Musela jsem se ptát asistentek, jestli inzerovaný produkt vůbec mají a většinou byl výrobek schovaný někde ve skladu, ze kterého mi ho na požádaní přinesly. Problém s těmito akcemi je i v počtu kusů, které v obchodech mají. Množství je značně limitováno a jak mi jedna asistenka sama řekla, na jednu pobočku vychází běžně třeba 3 kousky a na internetu se ty nejžádanější kousky vyprodají během pár minut …

 

V americké Sephoře mají při slevách běžné skladové zásoby a zboží se vyprodá v řádu dnů, ne minut. Navíc narozdíl od ČR nezlevňují pouze produkty, které vyřazují z nabídky nebo o které není zájem, ale můžete tam s 50% slevou běžně pořídit i ty nejpopulárnější produkty. Tyto slevové akce v USA probíhají neustále (ne sporadicky jako u nás) a pouze se obměňuje nabídka produktů. V poslední akci šlo pořídit můj oblíbený rozjasňovač Watt’s Up od Benefitu se slevou 50% a v minulé nabídce šlo pořídit se stejnou slevou paletku očních stínů Matte ‘n Metal od Stila, která se mi moc líbí.

 

Závěrečné shrnutí

A já se ptám, za co si tedy připlácíme my? Kde je ta úroveň služeb? Jasně, pokud Vám jako blogerce chodí od Sephory zdarma hromada produktů, tak se na ni koukáte zcela nekriticky a všechno je strašně fajn, ale já si všechny produkty kupuji stejně jako Vy a politika Sephory vůči českým zákazníkům mě prostě neskutečně vytáčí.

 

Já jsem se rozhodla a v Sephoře už si nekoupím ani pilník na nehty. Vím, že mé rozhodnutí Sephoru nijak bolet nebude i když za kosmetiku utrácím opravdu horentní sumy. Vaše rozhodnutí již pomoci může a pokud máte zájem o lepší služby, tak si je také musíte vydupat a bojkot je ten nejlepší, nejúčinější a nejrychlejší způsob. Pokles tržeb se vedení líbit nebude a pokud budou chtít ztracené zákazníky získat zpět, tak se bude muset přístup společnosti razantně změnit.

 

V příštím článku Vám sepíšu seznam britských e-shopů, kde můžete kosmetiku nakoupit pohodlně bez cla, bez poplatků a s poštnovým zdarma a navíc levněji než v Sephoře.

 

Máte po srovnání služeb a cen pocit, že je k nám Sephora strašně štědrá a nabízí nám skvělé a jedinečné výhody a služby? Převapilo Vás srovnání poskytovaných služeb v ČR a USA? Co si myslíte o excelentním marketingovém plánu vyjmout ze slev exkluzivní značky kvůli podpoře prodeje? 😀 Budete v Sephoře i nadále nakupovat nebo budete stejně jako já raději nakupovat jinde nebo v zahraničí?

10 komentářů
  • katussska

    Amen. Mam na celou tuhle frasku jmenem ceska Sephora stejny nazor. Chapu, ze jsme nesrovnatelne mensi a zajimavejsi trh nez USA, ale co je moc, to je prilis. Vse, co jde, nakupuji jinde; na zahranicnich webech, horsi je to s vecmi, ktere proste sezenu jen v USA. No, a moznost nakupovat v USA bohuzel nemam… To je jedine, co me vazne stve. Jinak budu rada za ruzne tipy, kde na netu nakupovat.

    5.10.2017 at 20:10 Odpovědět
    • Starry_ girl

      Informace o nákupech z UK již připravuji a co se nákupů v USA týče, tak jsem slyšela o nově poskytovaných službách, kdy si můžete nechat zaslat balíky zprostředkovateli, který Vám je poté za manipulační poplatek přepošle do ČR 🙂

      6.10.2017 at 11:33 Odpovědět
  • Anonym

    Clanek mi mluvi z duse. Před par dny jsem si chtela koupit od nich paletku a ejhle, sleva se na ni nevztahuje kvuli tomu, že je to exkluzivita. Vytocilo me to :).

    6.10.2017 at 13:24 Odpovědět
    • Starry_ girl

      Naštěstí se dá skoro vše a bez problému objednat ze zahraničí, kde jsou i bez slevy levnější než v Sephoře 🙂

      6.10.2017 at 13:51 Odpovědět
  • Jana

    Taky mě pěkně naštvali, pravidelně jsem si tam kupovala už jen náhradní kartáčky do Clarisonicu a Beauty Blender, když jsem měla tu jejich slevu, teď už tam nekoupím nic. Slibovaný dárek a 3 vzorečky při nákupu na e-shopu při Dnech Marianne mi poslali až poté, co jsem zavolala na jejich infolinku, kde mi slečna řekla, že musím sepsat písemnou stížnost.

    17.10.2017 at 18:21 Odpovědět
    • Starry_ girl

      Tak to je tedy síla. Mě jejich jednání v souvislosti s reklamací překvapilo, ale že chtěli sepsat písemnou stížnost kvůli tomu, že k objednávce nepřidali avizovaný dárek a vzorečky, tak to mi vyrazilo dech. Přístup k zákazníkům hodný pochybného e-shopu, který přeprodává nějaké čínské šunty z Aliexpressu …

      17.10.2017 at 20:52 Odpovědět
  • Leni

    Sephora mě službami a 20% slevou mimo exkluzivky taky pěkně štve. Dárek k narozeninám, loni mi ho poslali poštou, když jsem se 2 měsíce po narozeninách ptala, zda nějaký dárek vůbec dostanu. Letos stejně jako loni nic, poukaz jsem zase nedostala a to jsem na své narozeniny přímo v Sephoře nakupovala. Co se týče vzorečků, tak konkrétně v Brně si stěžovat fakt nemůžu, dostanu vždy, i když nakoupím za 2-3 stovky. A líčení zdarma? No takhle, schovávám si účtenky a pak si jednou za měsíc zapisuju výdaje. Jaké bylo moje překvapení, když na účtence kromě ceny za zboží vidím i službu v hodnotě sice 0 kč a ta služba byla líčení zdarma. Byla jsem celkem v šoku, vzhledem k tomu, že se žádné líčení nekonalo. Ani ten den, ani žádný jiný. Jenže když přestanu nakupovat v Sephoře, tak jsou už moje možnosti kamenných prodejen v Brně značně omezeny. Protože ještě větší problém mám s Douglasem, tam se vzorečky nevedou vůbec, ať nakoupím za 500 nebo 1500. Vzorečky na vyžádání neexistují, naposledy když jsem požádala o vzorek makeupu Dior mi jen asistentka odštěkla, že nemají kelímky (ano už 3 roky je nemají) a odběhla jako bych byla prašivá. A líčící akce jsou podvod na lidi, byla jsem tam 3x, 2x na VIP akci s Bobbi Brown, kde mě měla CELOU nalíčit. V obou případech to probíhalo stejně, měla na mě rezervovanou ½ hod. Přišla jsem přesně dokonce pár minutek před. V obou případech se mě zeptala, jakou ČÁST chci nalíčit, nikoli celý obličej, to udělala a pak se cukala udělat cokoli navíc, že neví, jak to stihle, ač na mě měla ještě přes 15 minut. A jejich Beauty street? To je to samé, kdy přišla o 10 minut později, dala mi makeup a tvářenku a na zbytek ani nesáhla. Takže ještě horší služby než v Sephoře, aspoň v Brně…

    17.10.2017 at 21:19 Odpovědět
    • Starry_ girl

      V Douglasu na Chodově jsem byla na VIP dnech pouze jednou. Líčila mě vizážistka YSL a nalíčila mi normálně celý obličej. V Sephoře se mě snad jen jednou ptaly, na jakou část se chci zaměřit, jinak mi také líčily celý obličej, ale někdy byl výsledek opravdu tristní – sama se jako lajk nalíčím mnohem lépe. Nejlepší zkušenost jsem měla s Janou Darmovzalovou, ta mě nalíčila opravdu překrásně 🙂

      17.10.2017 at 22:24 Odpovědět
  • Bára

    Pod tohle bych se podepsala! Ale je pravda, že Douglas je snad ještě větší bída…třeba slevy mají na kartičky docela fajn. Ale teda personál…to je děs. Mám akné, ale mám ho z potravinové alergie. Slečna mi řekla, že mi makeup neprodá, protože bych se líčit neměla, když jsem jí řekla, že jí do toho nic není, že se líčím běžně, tak teda velmi neochotně začla “doporučovat” něco s vyšším krytím aka co jí zrovna skočilo pod ruku. Neměli odstíny, ani vzorečky, prostě komedie.
    V Sephora Quadrio měli (nevím, jak teď) k večernímu líčení i česání zdarma a musím říct, že jsem byla moc spokojená. Slečna mě nalíčila krásně s ohledem na mé představy, používala i opravdu drahé produkty, takže jsem si to vážně užila. 🙂

    18.10.2017 at 14:17 Odpovědět
    • Starry_ girl

      Na Douglasu se mi líbí, že mají na e-shopu slevové akce skoro pořád a na značky běžně vyloučené ze slev (např. Bobbi Brown) se sleva 2+1 zdarma vztahuje alespoň jednou či dvakrát ročně – posledně jsem si nakoupila vytoužené štětce. Co se personálu týče, tak si tam teta jednou vybírala make-up a ukazovala mi ten, který používala její kolegyně s tím, že je úplně super, protože pod něj nepoužívá ani bázi. Na to jsem jí odpověděla tak jasně, pod tenhle make-up není báze třeba, protože je plný silikonů, načež k nám přicupitala asistentka a začala mě přesvědčovat o tom, že daná značka silikony nepoužívá a nenechala si to vymluvit a nenechala … 😀

      18.10.2017 at 21:20 Odpovědět

Napsat komentář